Konsert

«Spredte blå byger» spiller etter dugnad 21. mai

Lørdag 21. mai 2016 kommer bandet Spredte blå byger, med Skjalg Fiskebøl og Runar Hauge til Kunstforeningen Verdens Ende. Musikken er basert på viser av Cornelis Vreeswijk fra 60-tallet og et par tiår frem i tid. De sprer det ut med noen irske melodier og gammel akustisk blues. Runar Hauge spiller bass, Skjalg Fiskebøl synger og spiller gitar.

Dørene åpner kl 18. Kunstforeningen Verdens Ende har dugnad mellom kl 12-18, for alle som er med på det tilbyr vi mat og drikke! For påmelding til dugnaden, send mail med overskrift ‘Dugnad’ til adresse: verdenen@online.no innen 19. mai. Vi sees der!

Sommer, Sang og Suppe

Velkommen til en konsert med gruppa Svevestøv

Svevestøv-plakat

Kunstforeningen Verdens Ende inviterer til en utsøkt kveld med vakker sang og musikk og med enkel servering. Kunstforeningen i den gamle Prestgården får besøk av gruppa Svevestøv med sangeren Gunnhild Bagøien og pianist Ketil Hustad i spissen. Paret har høstet mange lovord for sine konserter tidligere på Prestgården, og vi kan love alle en stor opplevelse når

Svevestøv har siden 2006 levert vakre og smakfulle poplåter der de gode melodier står i sentrum. Bandet er blitt berømmet for sitt luftige lydbilde, fine melodier og tekster. Denne gangen har Gunnhild og Ketil med seg to døtre, en sønn og en svigersønn i bandet sitt. Det er dermed duket for en skikkelig familiekonsert!

Tid: lørdag 12. juli kl 18.00 2014

Sted: Den gamle Prestegården på Tjøme